Educació Social (1999) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN EL MEDI FAMILIAR |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN EL MEDI FAMILIAR | Codi | 11081215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Resolució de problemes, exercicis | PRÀCTIQUES PRESENCIALS: - Resolució de qüestionaris. - Supòsits pràctics. - Anàlisi de documents i reflexió guiada. - Xerrades de professionals. - Visita institucions/programes (probable). |
30% | |
Treballs | TREBALL DE L’ASSIGNATURA: - Aprofundiment sobre un tòpic vinculat al desenvolupament del nucli familiar. - Constarà d’una dimensió de recerca teòrica (conceptualització i descripció del tema) i d’una dimensió aplicativa (exposició d’un procés d’intervenció: creació o reproducció). - Exposició obligatòria mitjançant presentació de Power Point. - Màxim tres alumnes per grup de treball. - Imprescindible: l’evolució del treball ha d’estar guiada i orientada per la professora i s’han de respectar els formalismes bàsics en relació a la presentació d’un treball universitari. |
35% | |
Proves pràctiques |
PROVA ESCRITA: Al final del quadrimestre dels continguts teòrics impartits i discutits a classe (format: per determinar). |
30% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
1. Per aprovar l'assignatura caldrà superar satisfactòriament els tres apartats referenciats. 2. Els alumnes que no puguin assistir a classe i, per tant no puguin realitzar les pràctiques programades de forma presencial, hauran de comunicar a la professora aquesta situació el més aviat possible per tal d'establir un pla alternatiu (abans de finalitzar el mes de febrer). 3. La realització d'un treball addicional i opcional (sobre una lectura o una pel·lícula i seguint unes instruccions concretes) dona a l'alumne la possibilitat de pujar nota (fins un màxim de 2 punts). Les notes parcials de les diferents parts que composen la qualificació final (pràctiques + treball + prova) NOMÉS les guardaré fins la segona convocatòria de l'assignatura. |