2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  INTERVENCIÓ EDUCATIVA EN EL MEDI FAMILIAR
   Avaluació
  Descripció Pes
Resolució de problemes, exercicis PRÀCTIQUES PRESENCIALS:
- Resolució de qüestionaris.
- Supòsits pràctics.
- Anàlisi de documents i reflexió guiada.
- Xerrades de professionals.
- Visita institucions/programes (probable).
30%
Treballs TREBALL DE L’ASSIGNATURA:
- Aprofundiment sobre un tòpic vinculat al desenvolupament del nucli familiar.
- Constarà d’una dimensió de recerca teòrica (conceptualització i descripció del tema) i d’una dimensió aplicativa (exposició d’un procés d’intervenció: creació o reproducció).
- Exposició obligatòria mitjançant presentació de Power Point.
- Màxim tres alumnes per grup de treball.
- Imprescindible: l’evolució del treball ha d’estar guiada i orientada per la professora i s’han de respectar els formalismes bàsics en relació a la presentació d’un treball universitari.
35%
Proves pràctiques PROVA ESCRITA:
Al final del quadrimestre dels continguts teòrics impartits i discutits a classe (format: per determinar).
30%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

1. Per aprovar l'assignatura caldrà superar satisfactòriament els tres apartats referenciats.

2. Els alumnes que no puguin assistir a classe i, per tant no puguin realitzar les pràctiques programades de forma presencial, hauran de comunicar a la professora aquesta situació el més aviat possible per tal d'establir un pla alternatiu (abans de finalitzar el mes de febrer).

3. La realització d'un treball addicional i opcional (sobre una lectura o una pel·lícula i seguint unes instruccions concretes) dona a l'alumne la possibilitat de pujar nota (fins un màxim de 2 punts).

Les notes parcials de les diferents parts que composen la qualificació final (pràctiques + treball + prova) NOMÉS les guardaré fins la segona convocatòria de l'assignatura.