2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  BASES PSICOLÒGIQUES DE L'EDUCACIÓ ESPECIAL
   Fonts d'informació
Bàsica Fortes del Valle, MªCarmen, Ferrer Manchón, antonio, Gil Llario, MªDolores (coord), Bases Psicológicas de la educación especial, promolibro, 2000
Lou Royo, MªAngeles, López Urquizar, Natividad, Bases Psicopedagógicas de la Educación Especial, Picologia Pirámide, 2001
González, Eugenio (coord), Necesidades Educativas Específicas, Editorial CCS, 2004
Bautista, Rafael (coord), Necesidades Educativas Especiales, Ediciones Aljibe, 2002

BIBLIOGRAFÍA   BÁSICA

Aranda, R.E. (2002). Educación Especial . Madrid. Ed. Prentice Hall

Lou, M.A.; López, N. (Coord) (2000). Bases Psicopedagógicas de la educación especial. Madrid. Pirámide

Marchesi, A.; Coll, C.; Palacios, J. (1999). Desarrollo Psicológico y Educación. Trastornos del desarrollo y Necesidades Educativas. Madrid. Alianza Editorial

Paula Pérez, Isabel (2003).  Educación Especial. Madrid: Mc Graw Hill

Puigdelivoll, I. (1998). La Educación Especial en la escuela integrada. Barcelona: Graó

 

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

Ainscow, M. (1994).  Necesidades especiales en el aula. Guía para la formación del profesorado. Madrid: Narcea.

Bautista, R. (1993). Necesidades Educativas Especiales. Málaga: Aljibe

Beltrán, J., Bermejo, V., Prieto, M.D., Vence, D. (1993): Intervención psicopedagógica. Madrid. Pirámide.

Carrión, J. (2001). Integración Escolar: ¿Plataforma para la escuela inclusiva?. Málaga. algibe

Documents d’Educació Especial. Barcelona. Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament (Col.lecció)

Fortes del Valle y otros (Coord.) (1996). BasesPsicológicas de la Educación Especial. Aspectos teóricos y prácticos. Valencia: Promolibro.

Gonzalez, E. (Coord.) (2003). Necesidades Educativas Específicas. Intervención psicoeducativa. Madrid: Ed. CCS.

Grau Rubio, C. (1998). Educación Especial. De la integración escolar a la escuela inclusiva. Valencia. Promolibro.

Heward, W.L. (1997). Niños excepcionales. Una introducción a la Educación Especial. Ed. Prentice Hall.

Lewis, V. (1991). Desarrollo y déficit: ceguera, sordera, déficit motor, Síndrome de Down, Autismo. Madrid. Paidós. MEC. Col. Temas de Educación

Marchesi, A.; Coll, C.; Palacios, J. (1990).  Desarrollo Psicológico y Educación. Necesidades Educativas Especiales y Aprendizaje Escolar. Madrid. Alianza Editorial.

Pujolás, P.  (2003).  Aprendre junts  alumnes diferents. Els equips d’aprenentatge coperatiu. Vic: EUMO

Puigdelivoll, I. (Coord.) (1998). Necessitats Educatives Especials. Vic. Eumo

Sánchez, A.  (1996). Necesidades Educativas e intervención Psicopedagógica. Barcelona. UB. Psicología y Educación.

Sánchez Manzano, E. (2001). Principios de Educación Especial. Madrid. Ed. CCS

Sánchez Palomino, A. y Torres González, J.A. (1997). Educación Especial I. Madrid: Pirámide.

Verdugo, M. (Dir.) (1995). Personas con discapacidad. Madrid

 

REVISTAS                                                                                          Direcciones de Internet:

Cuadernos de Pedagogía                                                                           www.xtc.es

GUIX                                                                                                    www.edu365.es

In-fan-cia                                                                                                www.paidos.rediris.es

Perspectiva Escolar                                                                                 www.fundaciononce.es

Revista de Educación Especial. Málaga: Aljibe                                            www.edualter.org

Siglo Cero

SUPORTS. Revista Catalana de Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vic. Departament d’Educació Especial de la Universitat de Vic. EUMO Editorial

Complementària