Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA | Codi | 11181018 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Troncal | Segon | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Reunir informació organitzada dels recursos didàctics necessaris per al tractament dels diferents blocs temàtics: Relacions lògiques, coneixement del nombre i els primers càlculs, mesures i estadístiques senzilles i el domini de la geometria. | A10 A11 A16 A43 |
B3 B9 B13 |
C2 C5 |
2. Interpretar el Currículum d'Educació Infantil. La Matemàtica de l'Àrea de coneixement i experiència: Descoberta de l'entorn. | A1 A2 A28 |
B9 B13 |
C3 |
3. Aprofundir en l'estudi teòric dels continguts de Didàctica de les Matemàtiques a través de la lectura de diferents autors, i treballs, guiats a l'aula, sobre documents: llibres, articles, propostes didàctiques i intercanvi d'experiències. | A25 |
B3 B4 B6 B7 B10 B19 |
C5 |
4. Conèixer les característiques dels materials didàctics de matemàtiques i elaborar guions per a la utilització d'aquests materials a l'aula. | A14 A15 A22 A23 A25 A26 |
B2 B3 B5 B9 B13 B14 B15 B16 B18 |
C2 C3 |
5. Relacionar amb coherència tots els elements que intervenen en la formació. Ensenyar a aprendre Matemàtiques. Aprendre a gestionar i avaluar l'activitat matemàtica a l'Educació Inantil. | A34 A40 |
B3 B4 B6 B11 B13 B14 B16 B18 B19 B20 |
C3 |