2009_10
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
 
Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre)
 Assignatures
  DESENVOLUPAMENT DEL PENSAMENT MATEMÀTIC I LA SEVA DIDÀCTICA
   Avaluació
  Descripció Pes
Activitats Introductòries En cada temàtica s'intenta establir una relació amb els continguts previs que pugui tenir l'aumnat a través d'un diàleg. Es fa un seguiment però no hi ha qualificació
Treballs - Treball en grup de 2 o 3 alumnes:
LECTURA I TREBALL SOBRE UN ARTICLE, COMUNICACIÓ, PONÈNCIA.

- Treball en grup de 2 o 3 alumnes:
PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ D’UN PROJECTE.

- Treball en grup de 3 o 4 alumnes:
UNITAT DE PROGRAMACIÓ.

- Treball individual:
LECTURA I TREBALL DE DOS LLIBRES (o tres en el cas de poca presencialitat)

- Treball individual:
PRESENTACIÓ DE 5 FOTOGRAFIES AMB CONTINGUT MATEMÀTIC.
45 %
Atenció personalitzada Es dóna l'oportunitat a l'alumnat perquè revisi les valoracions que fa el professorat, tant el que es refereix als treballs com als exàmens.
Es considera d'una gran importància que l'alumnat conegui els encerts i els errors de les actuacions que fa.
No hi ha qualificació
Proves de desenvolupament CRITERIS D'AVALUACIÓ

- Valoració dels objectius reflectits en aquest programa.
- A totes les convocatòries d’examen es distribuirà el temps de dues hores, segons la tipologia de la prova:
• Prova teòrica: Mitja hora per desenvolupar una temàtica sense utilitzar material de consulta.
• Prova pràctica: Una hora i mitja amb la possibilitat d’utilitzar material de consulta: apunts, llibres, articles, etc.
- Les proves tenen caràcter eliminatori.
- Les preguntes seran sobre una temàtica del programa i/o global.
- Cal superar cadascuna de les proves: teòrica i pràctica.


55 % Examen (35% prova pràctica i 20% prova teòrica)
 
Altres comentaris i segona convocatòria

És imprescindible presentar tots els treballs dintre del termini establert. Es prega ajustar-se a les normes de presentació de treballs.

En el cas de suspendre l'assignatura caldrà recuperar les proves pendents a les diferents convocatòries.

Es valorarà el nivell d'organització en l'acompliment del calendari i la correcta utilització d'aquest programa.