Codi |
|
A15 |
Ser capaç de desenvolupar en els infants hàbits d'autonomia personal i el respecte a les normes de convivència. |
A18 |
Planificar les activitats educatives en funció de la progressiva cohesió i integració del grup classe. |
A20 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa. |
A21 |
Guiar-se pel principi de globalització a l'hora de programar les activitats i les tasques educatives de 0 a 6 anys. |
A22 |
Saber utilitzar el joc com a principal recurs didàctic. |
A28 |
Organitzar l'ensenyament en el marc dels paradigmes epistemològics de les àrees curriculars, utilitzant de forma integrada els sabers disciplinaris, transversals i multidisciplinaris adequats al respectiu nivell educatiu. |
A40 |
Respectar les diferències culturals i personals dels alumnes i altres membres de la comunitat educativa |
A41 |
Preparar, seleccionar o construir materials didàctics i utilitzar-los en els marcs específics de les diferents disciplines |
A42 |
Conèixer la diversitat de recursos didàctics concrets, tant a l'aula com externs, per a l'ensenyament-aprenentatge de les ciències i als criteris per decidir com i quan utilitzar-los i adaptar-los a la diversitat dels alumnes i situacions |
A46 |
Utilitzar correctament raonaments i reconèixer, explicitar i valorar la correcció o incorrecció dels alumnes, per plantejar situacions que els ensenyin a pensar i a exercicir un pensament crític en ciència |
B1 |
Aprendre a aprendre. |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
B9 |
Tenir capacitat d'anàlisi i sintesi |
B10 |
Assumir la dimensió ética del mestre tot fomentant en els alumnes una actitud de ciutadania crítica i responsable |
B11 |
Comprometre's en potenciar el rendiment acadèmic dels alumnes i els seus progressos escolars en el marc d'una educació integral |
B17 |
Tenir iniciativa i esprit emprenedor |
B18 |
Estar motivat per la qualitat |
B20 |
Tenir una imatge realista de si mateix, actuar conforme a les pròpies conviccions, assumir responsabilitats, prendre decisions i relativitzar les possibles frustracions. |
B21 |
Tenir una actitud de valoració i respecte cap a la diversitat de l'alumnat. |
C3 |
Desenvolupar la vida personal professional tenint una perspectiva àmplia i global del món. |
C4 |
Moure's amb facilitat per l'espai europeu i per la resta del món. |