Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
TUTORIA I AVALUACIÓ A L'AULA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TUTORIA I AVALUACIÓ A L'AULA | Codi | 11181204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Mendez, L,; Ruiz, J.M. i altres, La tutoría en Educación Infantil, 6è., Wolters Kluwer Sola, T.; López M, El Plan de Orientación y Acción Tutorial en Educación Infantil y Primaria., primera, Editorial Universitas SA Gallego, S.; Riart, J, La tutoría y la orinetación en el siglo XXI: nuevas propuestas, , Octaedro |
Complementària |
Flores Ramos, Estela, La resolución de conflictos en el aula de Educación Infantil, , Editorial de la Infancia Bisquerra, R, Las competencias del profesorado para la acción tutorial., , CISS-Praxis Gallego, S.; Riart, J., la tutoría y la orientación eb el siglo XXI: nuevas propuestas., , Octaedro |
Boqué, Mª C: “Fem les Paus” Mediació 3-6 anys. Barcelona, Ed. Ceac 2005 Estivill, E: “Nen, a dormir” Barcelona, Ed. Plaza Janés. 1998 Ferreros, Mª LL: “Porta’t bé” Barcelona, Ed. Planeta 2004 Flores, E: “La resolución de conflictos en el aula de Educación Infantil”. Valladolid, Ed. De la Infancia.2005 Goleman, D: “Inteligencia Emocional”. Barcelona, Ed. Kairós.1997 Goleman, D: “La pràctica de la Intel.ligència Emocional”. Barcelona, Ed. Kairós.2000 Postic, M.: “Observar las situaciones educativas”. Madrid, Ed. Narcea 2000 Shapiro, L.E: “La inteligencia emocional de los niños”. Barcelona. Ed.Grupo Zeta. J.Vergara Editor 1997 Weisinger, H.: “La inteligencia emocional en el trabajo”. Barcelona. Ed.Grupo Zeta. J.Vergara Editor 1998 |