Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ | Codi | 11181215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Estimular, engrescar els mestres en la tasca d'iniciar en els coneixements de la religió cristiana. (General) | A1 A2 A41 |
B1 B4 B5 |
|
Conèixer l'originalitat de la missió d'ensenyar els continguts de l'Evangeli de Jesús de Nazaret i del model que ens proposa Ell mateix. (General) | A14 A16 |
B21 |
C5 |
Descobrir el context escolar com un àmbit adient per ajudar a créixer i l'ensenyament com un procés de personalització i socialització de l'alumne. ( 1er Tema) | A19 A20 |
B11 |
C3 |
Reconèixer l'àmbit escolar com un lloc privilegiat d'encontre i de diàleg entre els que caminen en busca de respostes que els ajudaràn a situar-se en la vida i els que transmeten maduresa i equilibri. (1er Tema) | A4 A15 |
||
Definir la persona con l'esser que posseeix una dimensió religiosa que es manifesta , més o menys expressament, en el desig de trobar i donar resposta al sentit de la vida. (2n Tema) | B3 B6 B15 |
||
Valorar l'home i la dona que es pregunten i es deixen sorprendre en la resposta per la presència de Deu en el seu origen i en la seva vida.(2n Tema) | B10 B16 |
||
Reconèixer el cristianisme com la religió que posa en el centre de l'educació a la persona considerant-la un subjecte original i creatiu, capaç de transformar la realitat que l'envolta.(3er Tema) | B14 B18 |
||
Valorar Jesucrist com l'únic i vertader Mestre que obri un nou camí per aprendre a viure l'amor. (3er Tema) | B15 B18 |