Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ | Codi | 11181215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l'assignatura i la seva metodologia i sistemes d'avaluació. |
Sessió Magistral | Explicacions a classe i apunts dels alumnes. |
Debats | Debats sobre les qüestions que s'han plantejat després de les pràctiques. Realitats i dificultats en el procés de l'aprenentatge. |
Presentacions / exposicions | Els treballs que es realitzen es presentaran a classe. I seran exposats y debatuts en comú. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | És un espai d'orientació a l'alumne/a en les seves tasques de recerca de materials per realitzar els treballs que se li encomanen. És un temps per aclarir dubtes i donar llum a les dificultats. |
Treballs | Tot alumne/a realitzarà un treball. Els continguts deuran adaptar-se als de l'assignatura. I realitzarà també una programació d'una unitat didàctica: sobre un temps litúrgic, un miracle,un personatge... |
Estudis previs | És important la tasca de recerca de materials, dels que caldrà fer una correcta selecció per elaborar el treball i la programació que hauran de lliurar. |