Mestre Especialitat en Educació Infantil (1997) (Campus Terres de l'Ebre) |
Assignatures |
PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PEDAGOGIA DE LA RELIGIÓ | Codi | 11181215 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4 | 2 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | Es valorarà la presència a classe i l'actitud respecte al professor, l'assignatura i resta de companys/es, així com les consultes i l'interés al llarg del curs. | 25% | |
Debats | Els debats cal preparar-los. Buscar tema, presentar-lo, formular interrogants, i mantenir sempre un tarannà dialogant i obert. | 5% | |
Presentacions / exposicions | La presentació o exposició dels treballs es valorarà tenint present el domini del tema i la metodologia emprada | 15% | |
Treballs | En la realització del treball i la programació de la unitat didàctica, per a la seva avaluac ió es valorarà el seu contingut, la correcta presentació el lliurament dintre del termini previst. | 20% | |
Estudis previs | Es valorarà l'esforç i la capacitat de síntesi en la recerca del material per elaborar els treballs | 5% | |
Proves objectives de preguntes curtes | Una primera part de l'exàmen consistirà en unes preguntes curtes sobre el temari. | 15% | |
Proves de desenvolupament | L'exàmen es complementarà en una segona part en la que caldrà desenvolupar una pregunta. | 15% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els alumnes que no aconsegueixen el SUFICIENT en la convocatòria de Juny, ja sigui per absentisme o abandonament de l'assignatura, en la convocatòria de Juliol caldrà que presenten un treball en el que el contingut sigui algun punt del programa desemvolupat en el curs i una programació de una unitat didàctica, que se puntuaran en un 40 % i el restant 60% serà l'examen. |