Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
PSICOLOGIA SOCIAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PSICOLOGIA SOCIAL | Codi | 11204003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia social i els seus diversos camps d'aplicació i intervenció. | |
A2 |
Conèixer i analitzar les diverses etapes que han configurat les disciplines de psicologia social i els seus diversos camps d'aplicació i intervenció. Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic. | |
A6 |
Exposar de manera escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs. | |
A8 |
Realitzar treball en equip resolent exercicis pràctics. | |
A11 |
Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Posa en pràctica de forma disciplinada els enfocaments, mètodes i experiències que proposa el professor Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Sap respondre a les preguntes que se li formulen Es presenta voluntari per fer presentacions oportunes en públic El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... | |
B9 |
Utilitzar informació i especialment de caràcter bibliogràfic. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produir un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produir un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produir un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostrar respecte pels drets fonamentals i d’igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les person es amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identificar els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals Desenvolupar recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |