Codi |
|
A1 |
Coneixement de les tècniques de gestió de les empreses de comunicació, amb especial atenció per les publicitàries i de relacions públiques, així com de la gestió de les àrees funcionals de la comunicació corporativa i publicitària a les empreses públiques i privades: aspectes jurídics, fiscals i de relacions laborals; finançament i comptabilitat. |
A5 |
Coneixement de l’estructura dels mitjans publicitaris: les seves característiques, tipologies i problemàtiques. |
A6 |
Coneixement tèoric i pràctic de l’anàlisi i la investigació d’audiències, així com de l’anàlisi, la selecció i la compra de suports i mitjans per a la planificació de la difusió publicitària |
A18 |
Capacitat per definir i gestionar els pressupostos de comunicació per a la correcta imputació dels seus costos |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B9 |
Planificació i organització |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |