Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Enginyeria Tècnica Industrial especialitat en Electricitat (2002) |
Assignatures |
DIBUIX INDUSTRIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | DIBUIX INDUSTRIAL | Codi | 17101101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 1.5 | 4.5 | Obligatòria | Primer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Conèixer els mecanismes de representació isomètrica | A5 A19 |
B1 B3 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Comprendre la geometria projectiva del dibuix isomètric | A5 A19 |
B1 B3 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Predir la representació isomètrica d'una peça o instal.lació | A5 A19 |
B1 B3 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Aplicar els mecanismes de representació isomètrica | A5 A18 A19 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Produir imatges i representacions optimes de peces i instal.lacions amb Dibux Isomètric | A5 A16 A18 A19 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Comprendre els mecanismes de prespectiva Caballera | A5 A19 |
B1 B3 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Aplicar els mecanismes de representacio de la prespectiva Caballera | A5 A18 A19 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Conèixer el fonaments necessaris aplicables del sistema de representació de plans acotats | A5 A8 A16 A18 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Aplicar el sistema de representació de plans acotats a perfils de terrenys i explanacions | A5 A8 A16 A19 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |
Responsabilitzar a l'alumne en que el dibuix és un llenguatge amb tot el que això implica | A5 A8 A16 A18 A19 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C5 |