Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Geografia (2001) |
Assignatures |
GEOGRAFIA RURAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | GEOGRAFIA RURAL | Codi | 12091105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Obligatòria | Segon | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Identificar correctament els espais rurals, definir-los amb exactitud i comprendre quins són els elements clau per la seva definició. | A2 A3 A9 A16 A19 A23 |
B1 B3 B8 B11 B35 |
C5 |
Entendre les diferències entre els distints espais rurals i comprendre quins són els condicionants que els afecten | A3 A9 A12 A15 A16 A19 A21 A23 A24 A25 A28 |
B1 B3 B8 B11 B18 B35 |
C5 |
Ser capaç de sintetitzar la informació rebuda de tal manera que combinant diversos coneixements formuli judicis d’interpretació del paisatge rural. | A3 A8 A12 A16 A19 A21 A22 A23 A24 A25 A28 |
B1 B3 B4 B8 B9 B11 B18 B20 B27 B35 |
C5 |
Ser capaç de verificar els canvis que es produeixen en els espais rurals, deduir-ne les causes i distingir els factors que intervenen en els usos socials de l’espai rural. | A3 A12 A15 A16 A19 A21 A22 A23 A25 A28 |
B1 B3 B4 B8 B11 B18 B20 B35 |
C5 |
Conèixer i comprendre quines són les causes que forcen a l’establiment de les distintes polítiques que afecten al medi rural i ser capaç de deduir-ne algunes consequències | A3 A9 A16 A19 A22 A23 A25 A28 |
B1 B8 B11 B18 B27 B35 |
C5 |
Ser capaç de recollir les dades, calcular la rendibilitat d’una explotació agrícola i entendre’n les conseqüències. | A15 A16 A22 A24 A25 A28 |
B1 B3 B4 B8 B11 B18 B20 B35 |
C5 |
Tenir una visió crítica de l’entorn que l’envolta a partir de la reflexió i de la discussió | A9 A12 A16 A21 A22 A23 A25 A28 |
B1 B3 B4 B5 B8 B9 B13 B18 B20 |
C5 |
Ser capaç de treballar en equip. | A8 A14 A15 A16 A22 A23 A24 A25 A28 |
B1 B3 B4 B5 B8 B9 B13 B32 |
C2 C5 |
Ser capaç d’interpretar les resultants del paisatge i diagnosticar la situació actual i preveure situacions futures. | A3 A8 A9 A16 A19 A21 A22 A23 A24 A28 |
B1 B3 B4 B5 B8 B9 B11 B18 B35 |
C5 |