Codi |
|
A4 |
Coneixement de la situació actual i l’evolució dels aspectes industrials, socials i estètics que incideixen en les transformacions dels elements, les formes i els processos de la comunicació publicitària |
A16 |
Capacitat i habilitat per a l’exercici liberal de la professió |
A18 |
Capacitat per definir i gestionar els pressupostos de comunicació per a la correcta imputació dels seus costos |
A19 |
Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos |
A20 |
Capacitat i habilitat per exercir com a experts en la gestió estratègica de la imatge corporativa d’una empresa |
A21 |
Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació |
A22 |
Capacitat i habilitat per utilitzar les tecnologies i les tècniques comunicatives, en els diferents mitjans o sistemes mediàtics combinats i interactius (multimèdia) |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Planificació i organització |
B10 |
Capacitat de lideratge |
B11 |
Motivació per la qualitat |
B12 |
Presa de desicions |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
B14 |
Capacitat i habilitat per responsablitzar-se de l’àrea de comunicació d’un organisme o empresa. |
B15 |
Capacitat i habilitat per donar forma creativa al missatge |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |