Codi |
|
A3 |
Coneixement de les tècniques d’investigació i anàlisi de la naturalesa i les interelacions entre els subjectes de la comunicació publicitària: creatius, empreses, institucions, agències de publicitat i de relacions públiques, mitjans, suports i públics. Desenvolupament dels fonaments conceptuals de la direcció estratègica aplicats a la comunicació per objectius per a, des d’un plantejament metodològic, assistir als operadors que han de prendre decisions a la recerca d’eficàcia comunicativa. |
A8 |
Coneixement dels mètodes del pensament creador i la seva aplicació al procés de comunicació publicitària: escoles, mètodes i tècniques. |
A9 |
Coneixement dels processos d’elaboració dels missatges publicitaris: mètodes, tècniques creatives i sistemes d’anàlisi de les campanyes |
A10 |
Coneixement dels elements, les formes i els processos dels llenguatges publicitaris i d’altres formes de comunicació, utilitzant amb aquesta finalitat les llengües oficials de la Comunitat Autònoma i les estrangeres, especialment l’anglesa |
A19 |
Capacitat i habilitat per a la creació i el desenvolupament d’elements gràfics, imatges, símbols o textos |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B10 |
Capacitat de lideratge |
B11 |
Motivació per la qualitat |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |