Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
TEORIA I TÈCNICA DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | TEORIA I TÈCNICA DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12112021 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
1. Concepte de Relacions Públiques (RP) 2. La pràctica de les RP 3. L’ètica i les RP 4. L’evolució de les RP 5. Les investigacions en RP 6. Les RP i el dret 7. Teoria i fonaments de les RP empresarials i financeres 8. La RP Internacionals 10. Les fires comercials |
|
11. Congressos i altres tipus de reunions 12. Desenvolupament estratègic i RP davant casos de crisi 13. RP i els mitjans de comunicació 14. Patrocini, Mecenatge i Programes de Sponsoring 15. RP, política i govern 16. RP, Internet i altres noves tecnologies 17. Tàctiques escrites 18. Tàctiques orals 19. Tàctiques visuals |