Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
MÈTODES QUANTITATIUS EN INVESTIGACIÓ SOCIAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | MÈTODES QUANTITATIUS EN INVESTIGACIÓ SOCIAL | Codi | 12112110 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2on | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 1.5 | 4.5 | Obligatòria | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Camacho, J. (2002) Estadística con SPSS para Windows versión 11. Madrid. Ra-Ma. Martínez Martín, V. C. (2004) Diseño de encuestas de opinión. Madrid. RAMA. Rojas Tejada, A.; Fernández Prados, J. i pérez Meléndez, C. (1998) Investigar mediante encuestas: fundamentos teóricos y aspectos prácticos. Madrid. Síntesis. Vigil, A; i Lorenzo, U. (2001) Guia virtual de ayuda del programa SPSS 10.0. http://psico.fcep.urv.es/spss. U.R.V. Wimmer, R. i Dominick, J. (2000) Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación. México. Thomson editores. |
|
Complementària | |