Debats |
Des de un punt de vista metodològic es important lligar els anàlisis de les series estadístiques amb valoracions conceptuals i poder-ne treure conclusions, si mes no en forma d’hipòtesis. |
% conjunt amb el treball |
Treballs |
En grups d’alumnes es realitzaran treballs, aquests versaran sobre un tema a elegir per ells i acceptat per el professor sobre l’economia catalana. Aquest treball a més de lliurar-lo, amb la presentació correcta, el tindran que discutir i defensar a classe. |
50% (presentacions, treball i debats)
|
Proves de desenvolupament |
Preguntes relacionades amb les explicacions realitzades a classe. Prova que es realitzarà el dia de la 1a convocatòria |
50% |
1a. Convocatòria: - Pels alumnes que assisteixin a classe es portarà a terme una avaluació continuada, mitjançant preguntes especifiques i debats que, conjuntament amb els treballs a presentar equivaldran a un 50% de la nota. L'altre 50% serà d'una prova el dia de la 1a convocatòria en relació a les explicacions realitzades a classe. - Els alumnes que no assisteixin tindran que lliurar un treball (el dia que indiqui el professor), que equivaldrà al 20% de la nota i realitzar un examen el 80% el dia de la 1a convocatòria. 2a. Convocatòria. - Es guarda la nota obtinguda en treballs de la 1a convocatòria i es realitza un examen sobre 80% de la qualificació el dia de la 2a convocatòria. |