Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PLANIFICACIÓ I ORGANITZACIÓ DE LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA | Codi | 11224102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
ANTÚNEZ, S., Claves para la organización de centros escolares., 1998, Horsori ANTÚNEZ, S. , La acción directiva en las instituciones escolares., 2000, Horsori ANTÚNEZ, S; ESCUDERO, M.; GAIRÍN, J; MUÑOZ, D. y otros. , El proyecto educativo de la institución escolar., 2000, Graó ANTÚNEZ, S. y GAIRÍN, J. , La organización escolar. Práctica y fundamentos. , 2006 , Graó ANTÚNEZ, S. , El proyecto educativo de centro., 2008, Graó BOLÍVAR, A. , Los centros educativos como organizaciones que aprenden. Promesa y realidades., 1999 , La Muralla BORRELL, E. i CHAVARRÍA, X. , L’avaluació interna del centre. , 1998, Col·lecció Dossier Rosa Sensat CARNICERO, P., La comunicación y la gestión de la información en las instituciones educativas., 2005, Praxis DOMÉNECH, J. y VIÑAS, J., La organización del espació y del tiempo en el centro educativo. , 1997, Graó FERNÁNDEZ, P., Metodologia de gestión de centros educativos: estructura, organización y planificación del trabajo en el centro educativo., 2005, Ideas Propias FRIGERIO, G. y POGGI, M., Las instituciones educativas. Cara y ceca. Elementos para su gestión., 1999 , Troquel FULLAN, M., Los nuevos significados del cambio en la educación. , 2002, Octaedro FULLAN, M., Liderar una cultura de cambio., 2001, Octaedro GAIRÍN, J., La organización escolar: contexto y texto de actuación. , 1996, La Muralla GATHER, M., Innovar en el seno de la institución escolar., 2004, Graó GAZÏEL, H.; WARNET, M. i CANTÓN, I. , La calidad en los centros docentes del siglo XXI. , 2000, La Muralla GEIS, A. y LONGÁS, J. (Coords), Dirigir la escuela 0-3., 2006, Graó GORDO, G , Centros educativos ¿Islas o nodos? Los centros como organizaciones-red. , 2010, Graó GORROCHOTEGUI, A., Manual de liderazgo para directivos escolares. , 1997, La Muralla LAMATA, R. i DOMÍNGUEZ, R. , La construcción de procesos formativos en educación no formal. , 2003, Narcea PUJOLÀS, P. , Aprenentatge cooperatiu. , 2008, Graó MARTÍN, E. , Manual de las organizaciones educativas inteligentes. , 2001, McGraw-Hill PUJOLÀS, P. , Evaluar para aprender. , 2008, Graó SABIRÓN, F. , Organizaciones escolares., 1999 , Mira editores SANTOS, M. A., La luz del prisma, 1999 , Aljibe SANTOS, M. A., La escuela que aprende., 2000, Morata SARRAMONA, J. , Educación no formal., 2003, Ariel SANTOS, M. A. (Coord.), El harén pedagógico. Perspectiva de género en la organización escolar. , 2000, Graó TOMÀS, M. , Temes bàsics d’organització i gestió d’institucions d’educació no formal. , 1998, Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma TORREGO, J.C. , Mediación de conflictos en instituciones educativas. Manual para la formación de “mediadores”. , 2000, Narcea TRILLA, J., La educación fuera de la escuela:ámbitos no formales y educación social., 1998 , Ariel URÍA, E. , Estrategias didácticas y organizativas para una educación de calidad. , 1998 , Narcea VERA, J.M.; MORA, V. y LAPEÑA, A., Dirección y gestión de centros docentes., 2006, Graó WOYCIKOWSKA, C. (Coord.) , Cómo dirigir un centro educativo. Guía para asumir las funciones de director. , 2008, Graó ZABALA i ARNAU , Cómo aprender y enseñar competencias. , 2007, Graó |
Complementària | |