Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
GESTIÓ DEL PATRIMONI CULTURAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | GESTIÓ DEL PATRIMONI CULTURAL | Codi | 12112223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
ARDEMAGNI, Monica. “¿Público predador o público protector? Cómo involucrar al público en la conservación del patrimonio”, a Mus-A. Revista de las instituciones del patrimonio histórico de Andalucía, núm. 2, 2003, p. 99-103. BALLART, Josep. El patrimonio histórico y arqueológico: valor y uso, Barcelona: Editorial Ariel, 1997. CARRERAS, Cèsar (coord.). TIC i patrimoni, a Digithum[dossier en línia], núm. 7, maig de 2005. Disponible a <www.uoc.edu/digithum>. CELAYA, Javier; VIÑARÁS, Mónica. Las nuevas tecnologias Web 2.0 en la promoción de museos y centros de arte, Madrid: NV asesores i Dosdoce.com, 20 de novembre de 2006.
COLORADO CASTELLARY, Arturo. Hipercultura visual. El reto hipermedia en el arte y la educación, Madrid: Editorial Complutense, 1997. CUADRADO GARCÍA, Manuel; BERENGUER CONTRÍ, Gloria. El consumo de servicios culturales, Madrid: ESIC Editorial, 2002. DD.AA. La comunicación en la gestión cultural, Vitoria-Gasteiz: Grupo Xabide, 2006. DD.AA. Noves polítiques per al turisme cultural: reptes, ruptures, respostes, a Nexus, núm. 35, Barcelona: Fundació Caixa Catalunya, hivern 2005-2006. DD.AA. Patrimonio cultural y medios de comunicación, Sevilla: Consejería de Cultura de la Junta de Andalucía, 2007. GRATTAN, Naomi. ICCROM & Public Advocacy [en línea], ICCROM, Roma, 2004. Disponible a: <http://www.iccrom.org> HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, Francisca. El museo como espacio de comunicación, Gijón: Ediciones Trea, 1998. HOOPER-GREENHILL, Eilean. Los museos y sus visitantes, Gijón: Ediciones Trea, 1998. KOTLER, Neil; KOTLER, Philip. Estrategias y marketing de museos, Barcelona: Editorial Ariel, 2001. LOWENTHAL, David. El pasado es un país extraño, Madrid: Ediciones Akal, 1998. MATEOS RUSILLO, Santos M. La comunicación global del patrimonio cultural, Gijón: Ediciones Trea, 2008. MOSCARDO, Gianna. Making Visitors Mindful: Principles for Creating Sustainable Visitor Experiences through Effective Communication. RUNYARD, Sue; FRENCH, Ylva. Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries & Heritage Attractions, Walnut Creek, California: Altamira Press, 1999. TALLON, Loïc; WALKER, Kevin. Digital Technologies and the Museum Experience: Handheld Guides and Other Media, TIMOTHY, Dallen J.; BOYD, Stephen W. Heritage Tourism, VALDÉS SAGÜÉS, María del Carmen. La difusión cultural en el museo: servicios destinados al gran público, Gijón: Ediciones Trea, 1999. WALLACE, Margot A. Museum Branding, Oxford: AltaMira Press, 2006.
|
|
Complementària | |