2010_11
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Comunicació Audiovisual (2009)
 Assignatures
  FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A9 Coneix i comprèn els fonaments de la comunicació publicitària moderna: principals tècniques, actors i estructures
Coneix i comprèn el funcionament de l'agència de publicitat com a estructura bàsica de la planificació, l'execució i el seguiment de les campanyes publicitàries
Coneix com es planifica la comunicació publicitària en les empreses i institucions mitjançant el desenvolupament dels diversos aspectes i passos que comporta la realització d'una campanya publicitària
Adquireix una visió global de les relacions públiques, introduint-se en els seus conceptes clau, la seva terminologia específica, els seus elements distintius i les seves principals tècniques
Adquireix una perspectiva general de la pràctica de les relacions públiques (actors principals, departaments i agències, funcions i estructures), així com de les característiques i particularitats dels professionals de les relacions públiques
 A13 Coneix i comprèn els fonaments de la comunicació publicitària moderna: principals tècniques, actors i estructures
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Comparteix i assumeix els objectius d'aprenentatge proposats pel professor
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge
 B5 Contribueix a l'establiment i aplicació dels processos de treball en l'equip
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C4 Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text escrit gramaticalment correcte