Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ANGLESA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | LLENGUA ANGLESA I | Codi | 12254118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge | |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Elabora una estratègia per a resoldre el problema Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |