Treball Social (2001) |
Assignatures |
PRÀCTICUM D'INTERVENCIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | PRÀCTICUM D'INTERVENCIÓ | Codi | 15051017 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
16.5 | 0 | 16.5 | Troncal | Segon | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Procediments de selecció |
Planificació | Pla específic d'actuació | Mecanismes coordinació/seguiment |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Apropar l'alumne al camp d'acció professional on realitza les pràctiques i a la comunitat usuària del servei. | A1 A2 |
B3 B4 |
|
Conèixer els recursos humans, institucionals, legals i comunitaris existents i aprendre a relacionar-los. | A2 A15 |
B1 B2 |
|
Desenvolupar la capacitat d'anàlisi de la realitat social, per tal d'afrontar situacions socials tot cercant les estratègies d'intervenció necessàries. | A4 A5 |
B2 B3 |
C3 |
Conèixer el rol del treballador social en relació amb tots aquells professionals que intervenen conjuntament en l'escena social, preparar-se per a la feina en equip des d'una intervenció globalitzadora | A6 A11 A12 A19 |
B5 B6 |
|
Aprendre a elaborar plans d'intervenció social. | A8 |
B2 B9 B12 |
C5 |
Adquirir els elements fonamentals de la metodologia d'intervenció i les eines bàsiques de treball social. | A8 A12 A22 A23 |
B5 B7 B10 B13 |
|
Potenciar el desenvolupament de les habilitats i capacitats funcionals dels alumnes per gestionar i resoldre els conflictes propis de l'exercici professional. | A1 A2 A4 |
B3 B6 B12 |