Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
FÍSICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | FÍSICA | Codi | 20214003 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Compren i domina dels conceptes bàsics sobre les lleis generals de la mecànica, termodinàmica, camps i ones i electromagnetisme i la seva aplicació per a la resolució de problemes propis de la enginyeria. Compren la teoria de la mecànica newtoniana. Reconeix i interpreta les condicions d'estàtica d'un cos Aplica els conceptes del càlcul vectorial a la resolució de problemes de mecànica newtoniana i d'estàtica. Coneix els fonaments dels fenòmens elèctrics i magnètics Resol problemes de circuits en corrent continua i alterna Reconeix les característiques elàstiques d'un material | |
A1.2 |
Comprova a través de l'experimentació i treball en grup en el laboratori els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) Usa un llenguatge apropiat a la situació | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |