Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Educació Social (1999) |
Assignatures |
INTRODUCCIÓ AL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | INTRODUCCIÓ AL DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL | Codi | 11081102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 1.5 | 3 | Obligatòria | Tercer | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
BARRIOS, Ch (1998): La formación permanente y el grupo de trabajo en el desarrollo profesional del docente en secundaria. Barcelona: Oikos-Tau (cap V). BENEDITO, V; FERRER, V; FERRERES, V.S. (1995): La Universidad a debate. Barcelona: P.U.B. CACHO, X (1998): L’educadora i l’educador social a Catalunya. Associació professional d’educadors socials de Catalunya. Barcelona. DELORS, J (1996): La educación encierra un tesoro. Madrid: UNESCO / Santillana. ESCARBAJAL, A (Coord) (1998): La educación social en marcha. Valencia. Nau Llibres. FULLAN, M y HARGREAVES, A (1997): ¿Hay algo por lo que merezca la pena luchar en la escuela? Madrid: Morata. FULLANA, J (Coord) (1999): Els camps de treball de l’educació social. Málaga: Aljibe. GARCIA, J.L.; ALEJOS, C.J.; RODRIGUEZ, A (Eds) (2001): Esquemas de pedagogía social. Pamplona: Eunsa. LÓPEZ, J.A. (2000): Paradigmas y métodos pedagógicos para la educación social. La praxis pedagógica en educación social. Valencia: Nau llibres. MUÑOZ, A (1994): El educador social: profesión y formación universitaria. Madrid. Ed. Popular. RIERA, J (1998): Concepto, formación y profesionalización del educador social, el trabajador social y el pedagogo social. Un enfoque interdisciplinar e interprofesional. Valencia: Nau llibres. ROMAN, M; PETRUS, A i TRILLA, J (2000): De profesión: educador(a) social. Barcelona: Paidós. SANTOS, M.A. (1997): La luz del prisma. Para comprender las organizaciones educativas. Málaga: Aljibe. SCHÖN, D (1998): El profesional reflexivo. Cómo piensan los profesionales cuando actúan. Barcelona: Paidós. SEDÓ, C (1999): Treballant com a educadora o educador social. Barcelona: Paidós. WHITAKER (1998): Cómo gestionar el cambio en contextos educativos. Madrid: Nancea. BARRIOS, Ch (1998): La formación permanente y el grupo de trabajo en el desarrollo profesional del docente en secundaria. Barcelona: Oikos-Tau (cap V). BENEDITO, V; FERRER, V; FERRERES, V.S. (1995): La Universidad a debate. Barcelona: P.U.B. CACHO, X (1998): L’educadora i l’educador social a Catalunya. Associació professional d’educadors socials de Catalunya. Barcelona. DELORS, J (1996): La educación encierra un tesoro. Madrid: UNESCO / Santillana. ESCARBAJAL, A (Coord) (1998): La educación social en marcha. Valencia. Nau Llibres. FULLAN, M y HARGREAVES, A (1997): ¿Hay algo por lo que merezca la pena luchar en la escuela? Madrid: Morata. FULLANA, J (Coord) (1999): Els camps de treball de l’educació social. Málaga: Aljibe. GARCIA, J.L.; ALEJOS, C.J.; RODRIGUEZ, A (Eds) (2001): Esquemas de pedagogía social. Pamplona: Eunsa. LÓPEZ, J.A. (2000): Paradigmas y métodos pedagógicos para la educación social. La praxis pedagógica en educación social. Valencia: Nau llibres. MUÑOZ, A (1994): El educador social: profesión y formación universitaria. Madrid. Ed. Popular. RIERA, J (1998): Concepto, formación y profesionalización del educador social, el trabajador social y el pedagogo social. Un enfoque interdisciplinar e interprofesional. Valencia: Nau llibres. ROMAN, M; PETRUS, A i TRILLA, J (2000): De profesión: educador(a) social. Barcelona: Paidós. SANTOS, M.A. (1997): La luz del prisma. Para comprender las organizaciones educativas. Málaga: Aljibe. SCHÖN, D (1998): El profesional reflexivo. Cómo piensan los profesionales cuando actúan. Barcelona: Paidós. SEDÓ, C (1999): Treballant com a educadora o educador social. Barcelona: Paidós. WHITAKER (1998): Cómo gestionar el cambio en contextos educativos. Madrid: Nancea. BARRIOS, Ch (1998): La formación permanente y el grupo de trabajo en el desarrollo profesional del docente en secundaria. Barcelona: Oikos-Tau (cap V). BENEDITO, V; FERRER, V; FERRERES, V.S. (1995): La Universidad a debate. Barcelona: P.U.B. CACHO, X (1998): L’educadora i l’educador social a Catalunya. Associació professional d’educadors socials de Catalunya. Barcelona. |
|
Complementària | |