Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Publicitat i Relacions Públiques (2001) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ DE CRISI I DE RISC |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 |
Assignatura | COMUNICACIÓ DE CRISI I DE RISC | Codi | 12111213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Beck, Ulrich: La sociedad del riesgo. Barcelona: Paidós. Fita, Jaume (2000):Comunicación en programas de crisis. Madrid: Gestión 2000. Kotter, Philip i Roberto Eduardo (1992): Marketing social. Estrategias para cambiar la conducta pública. Madrid: Díaz de Santos. Lopez-Cerezo, José A. i José Luis Lujan: Ciencia y politica del riesgo. Madrid: Alianza. Ramírez, Txema: Gabinetes de comunicación. Barcelona: Bosch. |
|
Complementària | |