Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (1993) |
Assignatures |
PROJECTE DE FI DE CARRERA |
DADES IDENTIFICATIVES | 2010_11 | ||||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | PROJECTE DE FI DE CARRERA | Codi | 20012101 | ||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | ||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||||||||||||||||||
33 | 0 | 33 | Obligatòria | Cinquè | Segon |
||||||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | |||||||||||||||||||||||
Prerequisits | |||||||||||||||||||||||||
Departament | Enginyeria Mecànica Enginyeria Química |
||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | manuel.tierno@urv.cat cesarluis.valdes@urv.cat jordi.gavalda@urv.cat josemaria.chillida@urv.cat antonio.cabello@urv.cat juancarlos.bruno@urv.cat 0 jose.basco@urv.cat francesc.castells@urv.cat fernando.rodriguez@urv.cat juanramon.cabello@urv.cat jaume.tarrago@urv.cat jesus.lopez@urv.cat jordi.ortiga@urv.cat xavier.teixido@urv.cat carlos.alvarez@urv.cat |
||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
||||||||||||||||||||||||
Web | http://www.etseq.urv.es/assignatures/pfceq | ||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | Desenvolupament d'un Projecte d'Enginyeria, entès com un treball tècnic del tipus del que pugui realitzar un enginyer en l'exercici de la seva professió. Aquests treballs tècnics poden ser el disseny, càlcul, muntatge, operació i manteniment d'equips o plantes de procés, o bé el desenvolupament d'estudis relatius a aquests, que versin sobre aspectes tècnics, econòmics, o sobre altres camps propis de l'enginyeria química. | ||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |