Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
EDUCACIÓ PER A LA SALUT |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | EDUCACIÓ PER A LA SALUT | Codi | 11151218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de la matèria i dels seus requeriments: competències, continguts, metodologia i avaluació. Establiment de dinàmiques de coneixement personal. Formació de grups de treball estables de màxim 5 persones. |
Sessió Magistral | Exposició dels continguts de l’assignatura per part de la professora amb la utilització de suport material, especialment les TIC. Es facilita la participació de l’alumnat. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. L’alumnat en grups reduits, les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions. |
Treballs | Activitats extenses que l’alumnat ha de presentar a la professora. Elaboració d’un programa d’EpS elegit segons interessos de les estudiantes i dels estudiants prèvia aprovació de la professora, seguint les directrius recomanades. Exposició oral i escrita del treball dut a terme. Autocreació de material didàctic. Treballs que s’encomanin a l’aula. |
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge | Reflexió de l’alumnat sobre l’evolució i assoliment de les competències professionals. |
Presentacions / exposicions | Exposició oral del programa d'EpS (treball dut a terme). |