Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11152015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Sessió Magistral | A les sessions magistrals s'avalua les aportacions de l'alumnat i la seva participació reflexiva i creativa a l'aula en relació als continguts de l'assignatura. | 5 | |
Debats | En els debats s'avalua l'adequació i l'aprofundiment de les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. | 5 | |
Treballs | Els treball s'avaluen d'acord amb els següents indicadors: - Que inclogui tots els apartats. - Grau d'aprofundiment - Coherència conceptual i metodològica del treball. - Aportacions teòriques, pràctiques, documentals i de bibliografia. - Disseny, presentació i ús de les TIC. |
40 | |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | S'avalua l'adequada resolució, el grau d'aplicabilitat i transferència a la pràctica educativa. Les aportacions d'aprofundiment i bibliografia. La claredat i la presentació. | 5 | |
Presentacions / exposicions | S'avalua el grau d'adequació i aprofundiment, en relació als continguts de la matèria i l'aplicabilitat dels treballs que es presenten i les aportacions en relació als continguts de l'assignatura, el grau de preparació del tema i la informació i documentació bibliogràfica. La creativitat, els recursos didàctics, tecnològics i les estrategies participatives. | 5 | |
Esdeveniments científics i/o divulgatius | Es valora, a través de la participació activa en els esdeveniments. A les recensions de cada esdeveniment es valora l'adequada conceptualització, les aportacions teòriques, pràctiques, documentals i bibliogràfiques relacionades amb el tema i la seva aplicació pràctica i la presentació del treball. | 5 | |
Atenció personalitzada | L'atenció educativa personalitzada és un aspecte important en el procés educatiu, com a forma de comunicació entre docent i discent, vers l'assoliment dels objectius de l'assignatura a través de la cooperació. S'avalua l'interès , la participació, les aportacions teòriques i pràctiques i l'organització conceptual en relació als temes objecte de treball. | 5 | |
Proves de desenvolupament | Proves amb preguntes obertes obre un tema.L'alumat ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta és extensa. | 10 | |
Proves pràctiques | Proves que inclouen activitts, problemes o casos a resoldre. L'alumnat ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de mmanera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | 10 | |
Proves objectives de tipus test | Proves objectives tipus test. Inclouen preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. L'alumnat selecciona una resposta entre un número limitat de possibilitats. | 10 | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||