Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS I |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES SOCIALS I | Codi | 11234112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Ferreres, E. i Llorens, J, Història de Catalunya., Santillana, 1995 Gavaldà, A, El franquisme, Núm. 71. Col.lecció BC, 1994 AA.DD, Història il.lustrada de Catalunya per a petits i grans . Vols. 1,2, 3 i 4, Ed. 62, 2008 Figueres, J.M, Història. Batxillerat, Ecir Editorial, 1999 A. Gavaldà; J. Casanovas; A. Macaya, M.À. Ollé, A. Salvat, La fotografia històrica a l’aula: un mitjà per aprendre, El Mèdol, 2008 Mestre i Campi, J. (dir.), Enciclopèdia Temàtica Oxford. Vol. 15 "La història i la cultura. El segle XIX . El segle XX", Ed. 62/Difusió Cultural, 2003 AA. DD., Didatril de Catalunya, Edigol Ediciones, 2005 Hannoun, Hubert, El niño conquista el medio. Actividades exploradoras en la escuela primaria., Kapelusz, 1977 Andina, María A. ; Santa Maria, Gerardo A., Aprendizaje de las Ciencias Sociales, El Ateneo, 1986 Hernández Cardona, F. Xavier, Didáctica de las Ciencias Sociales, geografía e historia, Graó, 2002 Pluckrose, H, Enseñanza y aprendizaje de la historia, MEC/ Morata, 2003 Graves, N., La enseñanza de la geografía, Morata, 1985 Friera, F., Didáctica de las Ciencias Sociales, geografía e historia, De la Torre, 1995 Iturrate, G.; Bardavio, A.; Bou, N.; Pérez, X., Les fonts en les Ciències Socials. Instruments per a l'estudi de les societats, Graó, 1996 , Revista Íber. Didáctica de las Ciencias Sociales., , Gavaldà, A., De la dictadura a la democràcia: pautes de treball, Cossetània edicions, 2011 |
Complementària | |