Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
DANSA: LA MÚSICA EN MOVIMENT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | DANSA: LA MÚSICA EN MOVIMENT | Codi | 11244209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Integra el desenvolupament del sentit rítmic a partir de la consciència del propi cos com a generador de moviment en els alumnes d'educació primària. Determina el vertader sentit que ha de tenir l'educació musical en l'educació primària. | |
MEMD1 |
Coneix els fonaments teòrics de la rítmica i la seva vessant pedagògica en l'educació primària. | |
MEMD2 |
Integra el desenvolupament del sentit rítmic a partir de la consciència del propi cos com a generador de moviment en els alumnes d'educació primària. | |
MEMD3 |
Descobreix i experimenta amb les possibilitats d'improvització que genera l'educació rítmica en l'educació primària. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |