Educational guide Faculty or Arts |
Journalism (2004) |
Subjects |
STRUCTURE OF ADVERTISING COMMUNICATION |
Assessment |
IDENTIFYING DATA | 2011_12 |
Subject | STRUCTURE OF ADVERTISING COMMUNICATION | Code | 12112018 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Theory credits | Practical credits | Type | Year | Period | ||
12 | 6 | 6 | Core | Fifth | Annual |
Competences | Learning aims | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Description | Weight | ||
Lecture | Part Teòrica de l'assignatura. Examen Teòric tipus test. Exercicis de Clase. | 20% de la nota final. | |
Assignments | Part pràctica de l'assignatura. Desenvolupament de les eines d'una campanya de comunicació. S'haurà de fer en grups o equips de treball (NO es poden fer individualment). S'hauran de presentar diversos informes i es realitzaran varies presentacions. | 50 % de la nota final. | |
Others | Part Teòrica de l'assignatura. Treball de Investigació i Anàlisi. |
30% de la nota final | |
Other comments and second exam session | |||
1a Convocatòria: Avaluació Continuada. L'avaluació continuada implica l'avaluació permanent durant tot el curs: la Part "Teòrica" i la Part "Pràctica". La qualificació final serà la mitjana de 2 parts (d'acord a la seva ponderació). a) Part Teòrica. 50% de la nota final. Hi haurà 2 parts: examen tipus test i exercicis de classe (20% de la nota final) i un treball de investigació i anàlisi (30% de la nota final). Es obligatori aprobar totes 2 parts. Si no s'aprova l'examen tipus test, es pot recuperar. Si no s'aprova el Treball de Investigació i Anàlisi, no es podrà realitzar la part pràctica i s'anirà directament a la 2a convocatòria (avaluació final). b) Part ${1}iPràctica${1}i. 50% de la nota final. Desenvolupament de les eines d'una campanya de comunicació. S'haurà de fer en grups o equips de treball (NO es poden fer individualment). S'hauran de presentar diversos informes i es realitzaran varies presentacions. S'hauran d'aprovar tots els informes i totes les presentacions. Cada treball (informe o presentació) tindrà la seva ponderació sobre la nota final de esta part. Si no s'aprova algun dels treballs, s'anirà a la 2a convocatoria (avaluació final). 2a Convocatòria. Avaluació Final. L'Avaluació Final de l'assignatura serà un examen, que constarà de 2 parts. La qualificació final serà la mitjana les 2 parts (d'acord a la seva ponderació). S'haurà d'aprobar la part teórica per pasar a la part práctica. a) ${1}iExamen Teòric tipus test${1}i, sobre els continguts teòrics de l'assignatura (70% de la nota). L'examen teòric consta de 2 parts: a) sobre els continguts de les clases teòriques, i b) sobre els continguts del dossier de lectura obligatori (disponible a copisteria). S'haurà obtenir al menys un 5,00 en cadascuna de les 2 parts de l'examen per fer la mitjana. b) ${1}iExamen Pràctic${1}i, d'algun o alguns dels continguts teòrics de l'assignatura (30% de la nota). S'haurà obtenir al menys un 5,00 en aquesta part. Per poder fer la segona part de l'Examen Final (l'Examen Pràctic), s'haurà d'haver aprovat previament l'examen teòric. A l'avaluació (tant Continuada com Final) dels Continguts dels exercicis pràctics y presentacions es valorarà: a) Creativitat i Innovació a les diferents accions i propostes. b) Varietat i Proporcionalitat de les diferents accions i propostes. c) Adequació a la realitat de la planificació de les diferents accions i propostes. Cal tenir en compte que l'avaluació de determinats aspectes del treball de creativitat, planificació y disseny, són difícilment objectius des de la perspectiva científica, i d'acord amb la lògica de la disciplina podrà presentar-se inclinacions subjectives. Sempre s'intentarà justificar la decisió del professor amb l'argumentació adient, recorrent a la seva experiència pràctica, dinàmica professional, i a la teoria general exposada a la literatura, minimitzant al màxim així, els criteris personals o de “gust”. Tanmateix es recomana a l'alumnat d'utilitzar totes les eines d'argumentació possibles per a justificar els motius que els han dut a prendre decisions concretes i respostes concretes a les necessitat del client (pe. Planificació de mitjans = càlcul matemàtic d'impactes). La CORRECCIÓ GRAMATICAL i ESTILÍSTICA de tots els escrits i presentacions serà un element determinant en l'avaluació (tant continuada com final). Per tant, NO S'APROVARÀ cap treball, exercici o presentació que contingui errors ortogràfics i/o estilístics. |