Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
HISTORIA DEL CINEMA A ESPAÑA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTORIA DEL CINEMA A ESPAÑA | Codi | 12214217 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A3 | Analitzar la visió diacrònica regional i completa dels fenòmens artístics territorials en el context europeu occidental i hispànic. | |
A4 | Interpretar els coneixements particulars i optatius de la història de l'art. | |
A5 | Analitzar el coneixement sistemàtic i integrat del fet artístic: diferents llenguatges (arquitectura i urbanisme, escultura, pintura, fotografia, cinema, música, etc.), procediments i tècniques de la producció artística al llarg de la història. | |
A9 | Aplicar la metodologia científica en història de l'art: estats de la qüestió, anàlisis integrals de l'obra d'art, replantejament de problemes, recerca d’informació inèdita, plantejament d’hipòtesis, processos crítics de síntesis, formulació ordenada de conclusions. | |
A17 | Conèixer a trets generals la geografia regional i humana. | |
A19 | Conèixer la relació interdisciplinària de les humanitats: filosofia, llengües antigues, lingüística, semiòtica, història del teatre i la literatura, història de la música, mitologia clàssica, història de les grans religions, sociologia i antropologia. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1 | Aprendre a aprendre | |
B3 | Aplicar pensament crític, lògic i creatiu | |
B4 | Treballar de forma autònoma amb iniciativa | |
B5 | Treballar de forma col·laborativa | |
B6 | Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. |