Educational guide Faculty or Arts |
Graduate in Catalan Language and Literature |
Subjects |
ENGLISH LANGUAGE II |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2011_12 |
Subject | ENGLISH LANGUAGE II | Code | 12254119 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Second | Second |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1 |
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Learn by asking questions and take an interest in clearing up doubts. Understand the importance of mental schemas other than their own. Adapt the learning objectives put forward by the teaching staff. Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació Be able to use paradigms from other disciplines. Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge | |
B2 |
Identify problems and take decisions to solve them. Draw up strategies to solve problems. Transfer classroom exercises and the cases they have studied to real situations in other environments. | |
B4 |
Manage and organize their work and time as scheduled. Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats Present results before the stipulated deadlines. Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Bear in mind the opinions of others and give constructive feedback. | |
Type C | Code | Learning outcomes |