2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ TURÍSTICA I CITYBRANDING
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Conèixer els conceptes teòrics i metodològics relacionats amb la comunicació estratègica per a partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc, tant per a la seva aplicació professional com de recerca
  AC3 Comprendre, analitzar i avaluar l'impacte de les tecnologies de la informació i de la comunicació, així com de les innovacions tecnològiques, en la societat del risc, i la seva relació i aplicació en l’àmbit estratègic en la comunicació política, institucional i corporativa
  Professionalitzador
  AP1 Crear i desenvolupar missatges de caràcter persuasiu que siguin eficaços, correctes i atractius per als diferents tipus d'empreses, institucions, organitzacions o partits polítics, així com dominar els conceptes i les tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants
  Recerca
  AR1 Desenvolupar treballs de recerca d'alt nivell i exigència, dominant el llenguatge i la metodologia que s'utilitza per produir científicament
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
  BC8 Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d’adaptació a les noves situacions
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC2 Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.
  CC4 Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV.
  CC5 Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social com ciutadà/na i com professional (Ciutadania)