2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ TURÍSTICA I CITYBRANDING
   Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Es tracta d'una assignatura teòrica i pràctica que pretén aprofundir en el marketing, el branding i la comunicació dels territoris i les destinacions turístiques. Les institucions turístiques i els patronats han de realitzar nombroses tasques de marketing, promoció i comunicació per a donar a conèixer els territoris, les seves marques i els seus atractius turístics amb la finalitat d'aconseguir visitants i turistes que aportin riquesa i desenvolupament per a la destinació. Per això, l'objectiu de l'assignatura és aportar els coneixements teòrics i pràctics per a la preparació de professionals de la comunicació i del branding turístic. AC1
AC3
AP1
AR1
BC6
BC8
CC2
CC4
CC5