2011_12
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
 
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ TURÍSTICA I CITYBRANDING
   Avaluació
  Descripció Pes
Fòrums de discussió Els alumnes faran unes lectures que s'hauran de comentar a classe. La seva participació i els seus comentaris seran avaluats per la professora.
Presentacions / exposicions Les 3 exposicions dels treballs que s'hauran de realitzar, resultants de les pràctiques de camp/sortides, seran avaluats.
Resolució de problemes, exercicis Els exercicis pràctics que es faran a classe també seran avaluats per la professora.
Pràctiques a través de TIC Les pràctiques d'anàlisi de webs també seran avaluades.
Pràctiques de camp/sortides Els alumnes realitzaran tres treballs com a conseqüència d'unes visites a patronats de turisme de la Costa Daurada.
Altres

L'assignatura s'avaluarà de forma continuada. No hi haurà cap prova o examen. Ponderació de l'avaluació: El 50% de la nota de l'assignatura serà la mitjana dels tres treballs que s'exposaran a classe. L'altre 50% de la nota de l'assignatura serà la mitjana de les notes dels fòrums de discussió, la resolució de problemes i exercicis i les pràctiques a través de TICs.

 
Altres comentaris i segona convocatòria