Grau d'Enologia (2009) |
Assignatures |
GESTIÓ MEDIAMBIENTAL DE LA INDÚSTRIA VITIVINÍCOLA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | GESTIÓ MEDIAMBIENTAL DE LA INDÚSTRIA VITIVINÍCOLA | Codi | 19214124 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
5 | Obligatòria | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Disposar dels coneixements específics sobre la legislació mediambiental del sector vitivinícola i d'elaboració de subproductes de la vinya i el vi Disposar dels criteris necessaris per a realitzar la gestió i tractament de residus del sector vitivinícola. Disposar dels criteris necessaris per a realitzar el disseny bàsic del procés d'elaboració de vi i productes derivats. | |
A8 |
Disposar dels criteris necessaris per realitzar el disseny bàsic del procés d'elaboració de vi i productes derivats. Disposar dels criteris necessaris per a realitzar la gestió i tractament de residus del sector vitivinícola. Adquirir coneixements específics sobre els derivats del vi com vinagres, aiguardents i orujos Disposar de coneixements específics sobre la legislació mediambiental del sector vitivinícola i d'elaboració de subproductes de vinya i vi. | |
A13 |
Disposar dels criteris necessaris per a realitzar la gestió i tractament de residus del sector vitivinícola. Disposar de coneixements específics sobre la legislació mediambiental del sector vitivinícola i d'elaboració de subproductes de vinya i vi. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Analitza riscos i beneficis de la innovació | |
B7 |
Aprofundeix en les habilitats i actituds necessàries per integrar el concepte de desenvolupament sostenible en la presa de decisions Soluciona els problemes considerant els elements del desenvolupament sostenible i les seves implicacions Conèixer les eines i els processos per aplicar criteris de sostenibilitat en el disseny i l'avaluació de solucions | |
B8 |
Fa una estimació de l’ eficàcia i l’ eficiència de les accions, aprofitant els recursos que té a la seva disposició Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació Identifica possibles riscos inherents al projecte | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat |