Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'ENTITATS CULTURALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ D'ENTITATS CULTURALS | Codi | 11151213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | A la vista del temari presentat, identificar relació dels temes amb altres assignatures ja cursades o en víes de desenvolupament. |
Pràctiques de camp/sortides | Cada alumne o un petit grup, després d'una sessió de seminari, decidirán sobre quin camp volen treballar (lleure, desenvolupament comunitari, entitats cíviques, fundacions culturals, museus, etc.) i després d'una sessió de tutoria s'especialitzaran en un model d'entitat i prepararán una proposta de direcció i gestió. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Després de cada mòdul teòric es realitzará una pràctica presencial a l'aula, d'un aspecte lligat a la temàtica estudiada. Els comentaris "ad hoc" es lliurarán al acabar la sessió. |
Sessió Magistral | Desenvolupament del temari significant els conceptes bàsics sobre els que els alumnes han de desenvolupar els seus treballs. |
Seminaris | Aquesta activitat comportará la presència de professionals especialitzats que donarán una visió més àctica i propera de l'exercici de la professió, en particular. |