Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ASSESSORAMENT I PLANS DE FORMACIÓ EN EMPRESES |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ASSESSORAMENT I PLANS DE FORMACIÓ EN EMPRESES | Codi | 11152223 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | 1. Qüestionari breu que ha de respondre l’alumne amb l’objectiu de detectar els coneixements previs que té l’alumne respecte als continguts de l’assignatura i els seus interessos i motivacions. 2. Presentació a l’alumne de l’assignatura, concretant en aquesta presentació: Objectius que es persegueixen, Competències que es treballaran, continguts que es tractaran, Metodologia que es desenvoluparà i Activitats d’avaluació i els seus criteris. |
Sessió Magistral | Exposicions dels continguts de l’assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària | Resolució de diferents estudis de cas en relació amb la temàtica de l’assignatura (Guiada-Autònoma). |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part dels alumnes dels estudis de cas de l’activitat resolució de problemes (Guiada-Autònoma). |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Aplicació de les TIC en les activitats de resolució de problemes i exposicions/presentacions (Guiada-Autònoma). |
Treballs |