Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ANÀLISI D'INVESTIGACIONS EDUCATIVES |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ANÀLISI D'INVESTIGACIONS EDUCATIVES | Codi | 11152225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Comprendre els fonaments epistemològics dels enfocaments i modalitats d´investigació de més rellevància dins la recerca educativa. | A3 A11 |
B3 |
|
Conèixer les característiques del procés d'investigació i els criteris a tenir presents per a la realització de cada etapa. | A5 A7 |
B1 B3 B5 |
C5 |
Formular i dur a terme un projecte d´investigació des de la definició d´un problema , l´ estratègia d´investigació , la selecció de tècniques de recollida de dades, el tractament i l´interpretació de resultats fins a la seva presentació. | A5 A11 A12 |
B1 B3 B4 |
|
Identificar i descriure les diferències bàsiques entre la metodologia quantitativa i la metodologia qualitativa i les conseqüències que tenen aquests plantejaments en la investigació dels problemes educatius | A5 A11 A12 A17 |
B2 B3 B5 B9 B11 |
C5 |
Entendre les competències en metodologia d'investigació com a part de les competències professionals del pedagog/a. |