Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Periodisme (2004) |
Assignatures |
ESTÀNDARD ESCRIT DE LA LLENGUA ESPANYOLA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ESTÀNDARD ESCRIT DE LA LLENGUA ESPANYOLA | Codi | 12111010 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r i 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Reconèixer els trets bàsics de l'espanyol estàndard i les varietats de la llengua espanyola | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Comprendre les característiques específiques de la llengua espanyola als mitjans de comunicació | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Conèixer les normes ortogràfiques de l'espanyol | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Escriure textos correctes desde el punt de vista ortogràfic | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Adquirir les normes morfològiques i sintàctiques bàsiques de l'espanyol | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Identificar i corregir els problemes morfològics i sintàctics en textos escrits | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Adquirir les normes lèxico-semàntiques bàsiques de l'espanyol | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Identificar i corregir els problemes lèxico-semàntics en textos escrits | A10 A19 |
B3 |
C5 |
Prendre consciència de la importància d' una bona expressió per al seu creixement professional i personal | B7 B11 |