Codi |
|
A8 |
Coneixement dels mètodes del pensament creador i la seva aplicació al procés de comunicació publicitària: escoles, mètodes i tècniques. |
A11 |
Coneixement de l’ètica i la deontologia professional de la publicitat i de les relacions públiques així com del seu ordenament jurídic |
A14 |
Capacitat i habilitat per exercir com a professionals que s’encarreguen de l’atenció al client de l’agència, assitint-lo de manera continuada abans, durant i després de la realització de les seves accions de comunicació |
A21 |
Capacitat i habilitat per identificar, valorar, gestionar i protegir els actius intangibles de l’empresa, tot afegint valor als seus productes i serveis i reforçant la seva reputació |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B9 |
Planificació i organització |
B11 |
Motivació per la qualitat |
B12 |
Presa de desicions |
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
B15 |
Capacitat i habilitat per donar forma creativa al missatge |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |