Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història de l'Art (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA I CONCEPTE DE PATRIMONI |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | HISTÒRIA I CONCEPTE DE PATRIMONI | Codi | 12214118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Comprèn la història del patrimoni Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni | |
A2 |
Comprèn la història del patrimoni Coneix els diversos factors que han afectat a l'evolució del Patrimoni | |
A3 |
Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni | |
A5 |
Identifica els principis que regeixen l'estudi del patrimoni | |
A7 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A8 |
Adquireix el grau suficient d'habilitat en la metodologia científica Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A9 |
Adquireix el grau suficient d'habilitat en la metodologia científica | |
A10 |
Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni Té capacitat per a la resolució de problemes vinculats a la gestió del patrimoni | |
A11 |
Adquireix el grau suficient d'habilitat en la metodologia científica | |
A12 |
Té capacitat per a la resolució de problemes vinculats a la gestió del patrimoni | |
A13 |
Identifica els principis que regeixen l'estudi del patrimoni Té capacitat per a la resolució de problemes vinculats a la gestió del patrimoni | |
A14 |
Té capacitat per a la resolució de problemes vinculats a la gestió del patrimoni | |
A15 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
A16 |
Coneix els diversos factors que han afectat l'evolució del patrimoni | |
A17 |
Comprèn la història del patrimoni | |
A18 |
Amplia els coneixements per a la cerca i el maneig de fonts bibliogràfiques, documentals i gràfiques, així com recursos electrònics (TIC) vinculats al patrimoni | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’aprenentatge proposats pel professor | |
B3 |
Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |