Educational guide Faculty or Arts |
Graduate in English Studies |
Subjects |
ENGLISH LANGUAGE I |
Competences |
IDENTIFYING DATA | 2011_12 |
Subject | ENGLISH LANGUAGE I | Code | 12274105 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Second | First |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Competences Specific |
A7 | Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. | |
A8 | Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament. | |
A9 | Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. | |
A10 | Pronunciar la llengua anglesa de manera precisa i fluida a partir del coneixement en profunditat del sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb l'ortografia. | |
A11 | Utilitzar la pragmàtica de la comunicació en llengua anglesa i introduir aspectes culturals dels països de parla anglesa en l'expressió oral i escrita en anglès. | |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Effective solutions to complex problems | |
B3 | Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B5 | Teamwork, collaboration and sharing of responsibility | |
Type C | Code | Competences Nuclear |