Direcció Estratègica de l'Empresa (2010) |
Assignatures |
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2011_12 |
Assignatura | ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING | Codi | 16615103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Pere Segarra, Transparencias de la asignatura, DGE, CESIM, ManuaL SIMBRAND, , Pere Segarra, Casos practicos de la asignatura, DGE, |
Bibliografia bàsica Kotler, Philip, Direccions De Marketing, Edición Del Milenio, Madrid, Prentice Hall, 2000. Martín Armario, Enrique, Marketing, Barcelona, ARIEL, 1993 Munuera Aleman, José Luís, Rodriguez Escudero, Ana Isabel , Marketing Estrategico, Teoria y Casos, Madrid, Pirámide, 1998.
Bibliografia exercicis El material per a la resolució de treballs pràctics serà lliura pel professor al llarg del curs.
|
|
Complementària | |
Bibliografia complementària Abascal Rojas, Francisco, Como Se Hace un Plan Estratégico, Modelo de Desarrollo de una Empresa, Madrid, ESIC, 1996. Barroso Castro , Carmen , Martín Armario, Enrique, Marketing Relacional, Madrid, ESIC, 1999. Lambin, Jean-Jacques, Marketing Estrategico, 2ª Ed., Madrid, Mc Graw HilL Nieto Churruca, Ana, Llamazares García-Lomas, Olegario, Marketing Internaconal, Madrid Pirámide, 1995.
|