2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries La professora presentarà l'assignatura i explicarà el funcionament del curs i la seva avaluació.
Pràctiques a laboratoris
La metodologia de les classes pràctiques es centrarà en la realització d’exercicis individuals i en grup per tal d’assimilar correctament els conceptes exposats, lligant la teoria i la pràctica de la Publicitat i de les Relacions Públiques. Els alumnes presentaran a classe els treballs i exercicis realitzats.

També es realitza un treball pràctic en grup de manera que es desenvolupin en l’estudiant unes actituds d’anàlisi i crítica en aquestes àrees de la comunicació.
Sessió Magistral Les classes teòriques consistiran en sessions magistrals on la professora explicarà el contingut de l'assignatura.
Presentacions / exposicions Els alumnes realitzaran 10 pràctiques en grup al llarg del curs, que s'aniran presentant a classe davant la professora i els companys utilitzant el programa Power Point.
Atenció personalitzada