2012_13
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES
   Avaluació
  Descripció Pes
Pràctiques a laboratoris Són els diferents treballs pràctics que aniran realitzant en grups al llarg de tota l'assignatura. 25%
Presentacions / exposicions Són les presentacions orals d'aquestes pràctiques, que es faran davant la resta de classe i del professor. 25%
Proves objectives de preguntes curtes Són els dos exàmens que es realitzaran al final de cada quadrimestre. Es tracta d'exàmens teòrics de preguntes curtes. 50%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

a) Avaluació Continuada- Primera Convocatòria

L'avaluació continuada de l'assignatura constarà de diferents parts i s'ha d'aprovar cadascuna per separat:

Primera Part: Introducció a la Publicitat (50% de la nota final)

  • Examen de preguntes curtes de la teoria (50% de la nota de la primera part)
  • 5 Pràctiques amb les seves corresponents exposicions a classe (cada pràctica val el 10% de la nota de la primera part)

Segona Part: Introducció a les Relaciones Públiques (50% de la nota final)

  • Examen de preguntes curtes de la teoria (50% de la nota de la segona part)
  • 5 pràctiques amb les seves corresponents exposicions a classe (cada pràctica val el 10% de la nota de la segona part)

La qualificació final serà la mitjana entre totes les parts (de la part teòrica i la part pràctica).

b) Avaluació Final - Segona Convocatòria

Els alumnes que vagin a segona convocatòria hauran de superar un examen final teòric i entregar les 10 pràctiques realitzades durant el curs.