Codi |
|
A7 |
Coneixement dels mètodes i les tècniques de màrketing específiques per a la presa de decisions en les àrees de comunicació en general i de publicitat i relacions públiques, a les empreses i les institucions |
A11 |
Coneixement de l’ètica i la deontologia professional de la publicitat i de les relacions públiques així com del seu ordenament jurídic |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B9 |
Planificació i organització |
B11 |
Motivació per la qualitat |
B12 |
Presa de desicions |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |