Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües Estrangeres (Esp. Llengua Estrangera/Ang.) (2010) |
Assignatures |
QUESTIONS DE SEMÀNTICA LÈXICA |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2012_13 |
Assignatura | QUESTIONS DE SEMÀNTICA LÈXICA | Codi | 12695235 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
AITCHISON, J. (1994): Words in The Mind. An introduction to the mental lexicon. Oxford: Blackwell.
ESCANDELL, V. (2007): Apuntes de semántica léxica. Madrid: UNED. NATION, P. (2001): Learning Vocabulary in Another Language. Cambridge: CUP.
SINGLETON, D. (1999): Exploring the Second Language Mental Lexicon. Cambridge: Cambridge University Press. WILKINS, D. (1972): Linguistics in Language Teaching. Londres: Edward Arnold. |
|
Complementària | |
CRUSE, A.D. (2004): Meaning in Language. An Introduction to Semantics and Pragmatics. Oxford: Oxford University Press. GÓMEZ MOLINA, J. R. (2004): "La subcompetencia léxico-semántica" y "Los contenidos léxico-semánticos", en Sánchez Lobato, J. e I. Santos (eds.): Vademécum para la formación de profesores. Enseñar español como segunda lengua (L2)/lengua extranjera (LE), Madrid, SGEL; págs. 491-510 y 789-810. MARCONI, D. (2000): La competencia léxica, Madrid, Antonio Machado Libros MORANTE, R. (2005): El desarrollo del conocimiento léxico en segundas lenguas. Madrid, Arco/Libros. SAEED, J.I. (1997): Semantics. Oxford: Blackwell. |